23 December 2009

Contest: Aku dan.....




haaa...meh rapat2 kali nie contest dianjur oleh cik vrdesign87 plakk




kali nk nk tulis entry lam bm pulak..

bukan ape tulis lam bm lebih "feel" maa...haha..

entry aku kali nie pulak tajuk Aku dan...GENG!!



sebenarnye ade member nie bnyk laa manfaat jugak... sebagai contoh peranan sbg student nie... kadang2 ade hal y kita lupa, sbg contoh kdg2 kita bngun lewattt..

tgk2 ade kelas pulak arine..alamakk..
tapi nseb bekk la ade member..wei2 bngun2..waalaupon nk gerak tu kasar, tapi membantu kita gak kan2?haha..
kadang2 xingt nk buat assignment...tibe2 member mcj "wei assignment techno ko da siap belom?"
tiba2 je laju je amik kertas A4 siapkan assignment..
ade kadang2 tu malas nk buat..(biasalaaA).. so copy je member punye muahaha...(jgn tiru aksi nie tau!)

tapi ade memmber gak, tgk la dulu member tu..
ad member makan member..
tapi bila bg istilah GENG nie, mestilah satu KEPALA


haha..cam geng2 aku nie, mmg satu kepala betol laa...
pegi kelas skali,outing skali, main game skali,buat assignment skali,
pape keputusan kitaorang bincang dulu..

contoh, "wehh nk pegi kul bape outing sabtu nie?"
"tnye budak2 ni nk kuar kul bapee...."
so pape hal, xde la y berkonflik..so happy jerr huhu^^

kadang2 bila satu kepala nie, ad gak y suka wat lawak sengal y gile2...haha..

kalu dipikirkan mmg lucu ar...lawak mmg sempoi n wat xtau malu jekk..
org rmai tgk cam heran jee..
boleh byg la buat lawak pelik2...
tapi sebab member satu kepala, masing2 wat xkesah je..
xde nk simpan dalam hati..
tu laa y best sal geng sekepala aku nie..





tapi kadang2 tu ade jugak smpai xtahan...
ad y terasa..
lalu mula la meminggirkan diri dari geng..

alaah salah pahamm..
bumi mane y xditimpa hujan kan2..lagipon BEST FRIENDS smpai 7-8 org ni biasalah..
y 2 org pon bleh gaduh..bleh bayang x ?

aku ingt lagi, tiap2 malam mesti lepak bilik satu geng nie..
bilik die dahla kecik, sebab bilik 2 org je..
tapi y lepak smpai 7-9 org..bayang laaa..
dengan bising nyee.. main counter strike, dota la, layan movie rmai2..haha..
pastu y xtahan skali, lepas ngantok, terus tido kat bilik tu jekkk..
bilik y spatot 2 org disumbat 7-9 org..
cam sardin la...

ad y tido atas lantai..
kadang2 smpai owner bilik pon kena tido atas lantai..
katil aku sapu muahaha...
syok o..
org tgk pon herannn..
erm
tu la serba sedikit sal geng kamching aku niee...

harap cik vrdesign87 enjoy kah2...

sape2 y berminat nk join, klik sini

2 comments:

Unknown said...

hai...
thanx join contest...
sy dh amek pix no 3...
anyway,gudluck...

Olak said...

elooo
thanks yerk ^^